torstai 11. heinäkuuta 2013

Summery Newbies

Halusin jakaa pari kesäistä löytöä kanssanne.

Ensinnäkin, kiitos Kata vinkistä tämän postauksen kommenttiboksissa.

kengät
Vinkin perusteella löysin H&M:n alesta superedullisesti nahkaiset sandaalit. Ja ne sopivat! Tämä taisi olla ensimmäinen kerta koskaan kun tilaan kengät netistä ilman, että olen ensin käynyt sovittamassa mallia jossain kaupassa livenä. Jalkani on lievästi sanottuna haasteellinen malliltaan, mutta hämmentävää kyllä tämä malli passasi ja koko osui kerralla oikeaan. Ja nahka vaikuttaa tosi laadukkaalta: on paksua ja pehmeää. Olen ihan hämmästynyt miten hyvät nämä ovatkaan!

Olin ensin hiukan epäileväinen kultaisen "pilkutuksen" suhteen, mutta livenä ne toimivat minusta ihan hyvin. Ja keksin, että nämähän sopivat mainiosti myös keväällä hankkimaani pikkulaukkuun!

takaa

Takaosan ja nilkan yksityiskohdat ovat minusta superkauniit.

varpaat
Minulla ei olekaan muutamaan vuoteen ollut siistejä matalia sandaaleja. Nyt on! Huomenna on luvassa kesäretki äitini kanssa ja haaveilen jo, että laittaisin nämä jalkaan... luvassa on kyllä paljon kävelyä, joten mitään järkeä ei olisi laittaa uusia kenkiä heti sellaiseen koitokseen. Mutta nää on niiin kivat...

blistex
Toisen kesäisen löydön tein ihan ruokakaupasta: Blistexin Raspberry Lemonade Blast - huulirasva. Se on niin hyvän makuista, että tekisi mieli syödä koko putkilo! Normaalisti käytän huulissa ihan vaselinia, mutta nyt auringonpaisteessa kaipasin jotain missä on suojakerroin. Tässä on muistaakseni 15: putkilossa ei enää lue mitään kertoimesta, mutta paketissa se luki. Hintaa taisi olla noin 2 euroa, joten well worth it! Pusutestin perusteella maku on myös miehen mieleen ;) Ja koiratkin olisivat mieluusti vähän maistaneet, sen verran innokkaasti nuuhkittiin naamani vieressä kun kumarruin laittamaan lenkkikenkiä jalkaan.... että kaikin puolin hyvin toimiva tuote. Tuntuu kivalta huulilla: ei varsinaisesti anna kiiltoa, mutta huulet näyttävät hyvin kosteutetuilta ja luonnollisen punaisilta.

lehdet
Tällä hetkellä huomaan hakeutuvani sisustuslehtien pariin vieläkin useammin kuin muotilehtien. Tämä aina vaihtelee tilanteen mukaan ja tällä hetkellä selkeästi sisustusajatukset on päällimmäisinä :) Tilasin Avotakan kotiin hyvän tarjouksen osuttua kohdalle ja Plaza kodin nappasin mukaani samalla kauppareissulla kuin huulirasvankin. Suurin syy Plaza kodin ostoon oli kuvassakin näkyvä "Kesäostoksilla Porissa" -juttu. Olin utelias tietämään mitä kaikkea uutta kaupunkiin on tullut niinä vuosina kun olen asunut pääkaupunkiseudulla. Muutama minulle uusi paikka löytyikin ja ajattelin yrittää tutustua niihin heti ensi viikolla :) 

Huomenna suuntaan siis äitini kanssa Raumalle päiväksi jo perinteeksi muodostuneelle äiti-tytär -kesäretkelle. En ole ollut kaupungissa vuosiin, joten odotan innolla! Raumalla on aivan ihana vanha kaupunki. Otan kameran mukaan ja toivon hyvää kuvaussäätä :) 

2 kommenttia:

  1. Jee, ne sopii sulle! Mietinkin tänään, että mitenköhän sulle kävi noiden kanssa. Söpöt ovat! ;)
    Mitä sandaaleihin tulee...mulla on niitä aivan liikaa. Mä rakastan matalia sandaaleita! Pitäisi varmaan muuttaa jonnekin, missä on aina kesä, hah! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, mun ongelma noiden matalien sandaalien kanssa liittyy erityisesti siihen, että mulla on tosiaan hirmu vaikea jalka. Pitkä ja kapea. Ja vaikka ne ei (vielä....) kovin paljon vaivaakaan, niin vaivasenluutkin löytyy. Mun on ylipäänsä jostain syystä helpompi löytää istuvia korkokenkiä kuin matalia: ballerinojen osto on samanlaista tuskaa. Kun nätti pitää olla myös, mukavan lisäksi. Riittävän pitkä ei usein pysy jalassa ja sitä rataa... että nää oli oikea löytö :) Ja Suomessa tosiaan on tää sandaalikausi aika lyhyt, joten nautitaan nyt kun voidaan!

      Poista

Kiitos kun jätit kommentin:)!